אין להם ארץ אחרת, עאלק

מדינת ישראל לא תיפול בידי חזבאללה ולא בידי חמאס. אתם יודעים מה? גם לא בידי הגרעין האיראני. יש מי שדואג שזה לא יקרה, ולמען האמת הוא עושה זאת בכישרון רב.

אם מדינת ישראל תיפול, חלילה, היא תיפול ללא ירייה אחת. היא פשוט תחדל מלהתקיים כמדינת הלאום של העם היהודי. יש מי שדואגים שזה יקרה, ולמען האמת הם עושים זאת בכישרון רב.

אצל הלטפנים, להיות ישראלי זה לאכול פלאפל ולטבול תפוח בדבש. מבחינתם – זה הבסיס שלנו כלאום. לא היסטוריה משותפת בת 3500 שנה, לא הסיפור המיוחד במינו של העם היהודי. הילד שלך אכל פלאפל וצייר מגן דוד בגן? זהו. התקבלת. ברוך הבא למדינת כל פלאפליה.

אצל הלטפנים, תושבי דרום ת"א אינם קיימים בכלל. זה לא אטרקטיבי להתעניין ביהודים שמחפשים כל קיץ גן חדש כי הגן הקודם עבר למסתננים. זה לא מביא נקודות בברנז'ה הלטפנית. האופנה היא להתעניין בזר, ורצוי שיהיה שחור. עניי עירך? שילכו לאלף עזאזל.

למעשה, הלטפנים הם הגזענים הכי גדולים שדרכו פה אי-פעם. הם שונאים את כולם, את כל מי ששונה מהם. את החרדים, את המתנחלים, את הערבים, את תושבי דרום ת"א והפריפריה. וכן, הם שונאים גם מסתננים. הם סולדים מהם. אתה שחור? משמע אתה פליט, אתה אומלל, עלוב ומסכן. הרי לא ייתכן אחרת. אז נשמור על העליונות שלנו. לעולם לא נגור לידך, לעולם לא תגור לידנו. הילדים שלך לא ילמדו עם הילדים שלנו. נתרום לך כי שחורים הם בהכרח עניים. נחליט בשבילך שאתה רעב ונתנדב להאכיל את ילדך שמשחק בגינה ובכלל לא רוצה לאכול. נסיע אותך לבריכה בקיבוץ אבל חלילה לא ניכנס למים. תכל'ס, מה נשאר לאדם שמלא בתחושת עליונות ובסלידה מהאחר? הרי גם הוא צריך מדי פעם להביט על עצמו במראה.

כמו קליפות של בצל שמתקלפות בזו אחר זו, כך השקר מתגלה שכבה אחרי שכבה (אמרנו בצל, אמרנו שקר, אריה מכלוף דרעי Arye Machlouf Dery פה במקרה?). עד עכשו מכרו לנו שהם פליטים. הם רק זמניים פה עד שהשקט ישוב לאריתראה וסודאן. אח"כ אמרו לנו שיש להם זכות לפגוש בנות זוג. רק בינתיים, עד שיהיה שם שקט. ועכשו הילדים שנולדו להם שרים "אין לי ארץ אחרת". כלומר: גם אם תיגמר המלחמה בסודאן (היא נגמרה), גם אם האו"ם יכריז שניתן לשוב לדרפור (הוא הכריז), גם אם ייחתם שלום בין אריתראה לאתיופיה (כבר נחתם), גם אם בית הדין לעררים יכריע שכבר בשלה העת להחזיר לאריתראה ושבקשות מקלט רבות מבוססות על שקר (הוא הכריע), גם אם שר החוץ האריתראי יבטיח בנוכחות השר הגרמני שאריתראים יכולים לשוב הביתה (הוא הבטיח), גם אם כל זה יקרה (זה קרה) – עדיין אין להם ארץ אחרת.

אין להם ארץ אחרת, עאלק

מדינת ישראל לא תיפול בידי חזבאללה ולא בידי חמאס. אתם יודעים מה? גם לא בידי הגרעין האיראני. יש מי שדואג שזה לא יקרה, ולמען האמת הוא עושה זאת בכישרון רב. אם מדינת ישראל תיפול, חלילה, היא תיפול ללא ירייה אחת. היא פשוט תחדל מלהתקיים כמדינת הלאום של העם היהודי. יש מי שדואגים שזה יקרה, ולמען האמת הם עושים זאת בכישרון רב.אצל הלטפנים, להיות ישראלי זה לאכול פלאפל ולטבול תפוח בדבש. מבחינתם – זה הבסיס שלנו כלאום. לא היסטוריה משותפת בת 3500 שנה, לא הסיפור המיוחד במינו של העם היהודי. הילד שלך אכל פלאפל וצייר מגן דוד בגן? זהו. התקבלת. ברוך הבא למדינת כל פלאפליה.אצל הלטפנים, תושבי דרום ת"א אינם קיימים בכלל. זה לא אטרקטיבי להתעניין ביהודים שמחפשים כל קיץ גן חדש כי הגן הקודם עבר למסתננים. זה לא מביא נקודות בברנז'ה הלטפנית. האופנה היא להתעניין בזר, ורצוי שיהיה שחור. עניי עירך? שילכו לאלף עזאזל.למעשה, הלטפנים הם הגזענים הכי גדולים שדרכו פה אי-פעם. הם שונאים את כולם, את כל מי ששונה מהם. את החרדים, את המתנחלים, את הערבים, את תושבי דרום ת"א והפריפריה. וכן, הם שונאים גם מסתננים. הם סולדים מהם. אתה שחור? משמע אתה פליט, אתה אומלל, עלוב ומסכן. הרי לא ייתכן אחרת. אז נשמור על העליונות שלנו. לעולם לא נגור לידך, לעולם לא תגור לידנו. הילדים שלך לא ילמדו עם הילדים שלנו. נתרום לך כי שחורים הם בהכרח עניים. נחליט בשבילך שאתה רעב ונתנדב להאכיל את ילדך שמשחק בגינה ובכלל לא רוצה לאכול. נסיע אותך לבריכה בקיבוץ אבל חלילה לא ניכנס למים. תכל'ס, מה נשאר לאדם שמלא בתחושת עליונות ובסלידה מהאחר? הרי גם הוא צריך מדי פעם להביט על עצמו במראה.כמו קליפות של בצל שמתקלפות בזו אחר זו, כך השקר מתגלה שכבה אחרי שכבה (אמרנו בצל, אמרנו שקר, אריה מכלוף דרעי Arye Machlouf Dery פה במקרה?). עד עכשו מכרו לנו שהם פליטים. הם רק זמניים פה עד שהשקט ישוב לאריתראה וסודאן. אח"כ אמרו לנו שיש להם זכות לפגוש בנות זוג. רק בינתיים, עד שיהיה שם שקט. ועכשו הילדים שנולדו להם שרים "אין לי ארץ אחרת". כלומר: גם אם תיגמר המלחמה בסודאן (היא נגמרה), גם אם האו"ם יכריז שניתן לשוב לדרפור (הוא הכריז), גם אם ייחתם שלום בין אריתראה לאתיופיה (כבר נחתם), גם אם בית הדין לעררים יכריע שכבר בשלה העת להחזיר לאריתראה ושבקשות מקלט רבות מבוססות על שקר (הוא הכריע), גם אם שר החוץ האריתראי יבטיח בנוכחות השר הגרמני שאריתראים יכולים לשוב הביתה (הוא הבטיח), גם אם כל זה יקרה (זה קרה) – עדיין אין להם ארץ אחרת. הצפייה בסרטון הזה היא צפיית *חובה*. צפו בו בריכוז. קיראו גם את הפוסט הנוקב ששפי העלתה (אם לא קראתם עד כה). אנחנו נקדיש לסרטון הזה פוסטים נוספים. כי הסרטון הזה הוא כל מה שמכוער בתרבות השמאל הלטפנית. הוא תמצית מזוקקת של הרוע, האטימות, ההתעלמות, הבוז, הארס, השנאה, הגזענות, הציניות, השקר, השקר, השקר, ועוד פעם השקר, שממלאים את המחנה הלטפני עד גדותיו.והסרטון הזה, עם כל המתיקות שבו, הוא עדות לא אילמת לחידלון של הממשלה, לחלמאות שלה ולהזנחה הפושעת. אנחנו מקווים שההיסטוריה תבוא חשבון בקרוב עם המנהיגים שהפקירו את הפלא הכי גדול שלה, את האוצר הכי יקר שלה, את מדינת ישראל.Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו

פורסם על ידי ‏עוטף תחנה מרכזית – דף המאבק של דרום ת"א‏ ב יום רביעי, 5 בספטמבר 2018

הצפייה בסרטון הזה היא צפיית *חובה*. צפו בו בריכוז. קיראו גם את הפוסט הנוקב ששפי העלתה (אם לא קראתם עד כה). אנחנו נקדיש לסרטון הזה פוסטים נוספים. כי הסרטון הזה הוא כל מה שמכוער בתרבות השמאל הלטפנית. הוא תמצית מזוקקת של הרוע, האטימות, ההתעלמות, הבוז, הארס, השנאה, הגזענות, הציניות, השקר, השקר, השקר, ועוד פעם השקר, שממלאים את המחנה הלטפני עד גדותיו.

והסרטון הזה, עם כל המתיקות שבו, הוא עדות לא אילמת לחידלון של הממשלה, לחלמאות שלה ולהזנחה הפושעת. אנחנו מקווים שההיסטוריה תבוא חשבון בקרוב עם המנהיגים שהפקירו את הפלא הכי גדול שלה, את האוצר הכי יקר שלה, את מדינת ישראל. Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו

באדיבות עוטף תחנה מרכזית – דף המאבק של דרום ת"א

לביא ברשת